marți, 29 noiembrie 2011

OZCAN DENIZ / ALBUMS / TURCIA

                                                                      ALBUMS
Özcan Deniz - Sevdazede 2009 ( download )
Özcan Deniz - İllallah
Özcan Deniz - Son Söz
Özcan Deniz - Can Hatice
Özcan Deniz - Kalp Yarası
Özcan Deniz - Koşa Koşa
Özcan Deniz - İllallah (Remix)
Özcan Deniz - Teklif
Özcan Deniz - Sevdazede
Özcan Deniz - Eski Sevgili
Özcan Deniz - Keklik Gibi
Özcan Deniz - İllallah (Remix 2)
Özcan Deniz - Hediye 2007 ( download )
 Özcan Deniz - Bir Dudaktan (Remix)
Özcan Deniz - Bir Dudaktan
Özcan Deniz - Eyvallah
Özcan Deniz - Hediye
Özcan Deniz - Her Dem Ey
Özcan Deniz - Kapi Kapi
Özcan Deniz - Karsiliksiz Ask
Özcan Deniz - Kayboldum
Özcan Deniz - Nasip Degilmis
Özcan Deniz - Ne Gezer
Özcan Deniz - Saçmaliyorum
Özcan Deniz - Sevda Tanriçasi
Özcan Deniz - Yar
Özcan Deniz - Zorun Ne Benle Ask (Akustik)
Özcan Deniz - Zorun Ne Benle Ask
 Özcan Deniz - Türküler'le 2005 download
Ozcan Deniz - Aksam Bize Gel
Ozcan Deniz - Asri Gurbet
Ozcan Deniz - Esme Ruzgar
Ozcan Deniz - Gel Ha Boyle
Ozcan Deniz - Naze
Ozcan Deniz - Ol Deseydin
Ozcan Deniz - Potpori (Toycular & Nare Nare)
Ozcan Deniz - Sabahin Seherinde
 Ozcan Deniz - Ses Ve Ayrilik 2004 download
Ozcan Deniz - Askimin Son Hanesi
Ozcan Deniz - Bahane
Ozcan Deniz - Canim (Nazan Oncel Version)
Ozcan Deniz - Canim (Remix)
Ozcan Deniz - Canim (Sen Benim Kalbimdesin)
Ozcan Deniz - Kal De
Ozcan Deniz - Olmadi
Ozcan Deniz - Sen Gidince
Ozcan Deniz - Sevdanin Rengi
Ozcan Deniz - Yanima Gel (Remix)
Ozcan Deniz - Yanima Gel
Ozcan Deniz - Tomurcuk
Özcan Deniz - Leyla 2002 ( download )
Ozcan Deniz - Derin Duygular
Ozcan Deniz - Don Desem
Ozcan Deniz - Gesi Baglari
Ozcan Deniz - Gulum
Ozcan Deniz - Hovarda
Ozcan Deniz - Lay Lay Lom
Ozcan Deniz - Leyla
Ozcan Deniz - O Benim
Ozcan Deniz - Olsam
Ozcan Deniz - Pismanim
Ozcan Deniz - Sende Seveme
Ozcan Deniz - Sonumun Adi
Ozcan Deniz - Uyan
Ozcan Deniz - Yaralarin Var
Özcan Deniz - Aslan Gibi-Dokunma 1999 ( download )
Ozcan Deniz - Ah O Gozlerin
Ozcan Deniz - Aslan Gibi
Ozcan Deniz - Bir Gece Vakti
Ozcan Deniz - Col Ruzgari
Ozcan Deniz - Dokunma
Ozcan Deniz - Gelde Gor
Ozcan Deniz - Gelesin
Ozcan Deniz - Gemiler
Ozcan Deniz - Karli Kayin
Ozcan Deniz - Meger Dostum
Ozcan Deniz - Potpori
Ozcan Deniz - Sevdim Agam
Ozcan Deniz - Sosyete Kizi
Özcan Deniz - Gecmiyor Günler 1999 ( download )
Özcan Deniz - Aksam Bize Gel
Özcan Deniz - Asri Gurbet
Özcan Deniz - Gecmiyor Günler
Özcan Deniz - Gelesin
Özcan Deniz - Melegim
Özcan Deniz - Munzur Dagi
Özcan Deniz - O Beni Bilir
Özcan Deniz - Öl Deseydin
Özcan Deniz - Sen Gelmezsen
Özcan Deniz - Seyreyle Güzel
Özcan Deniz - Yalvaririm
Özcan Deniz - Çoban Yildizi 1998 ( download )
Özcan Deniz - Askimsin
Özcan Deniz - Asri Gurbet
Özcan Deniz - Ayrilik
Özcan Deniz - Coban Yildizi
Özcan Deniz - Fetbaz
Özcan Deniz - Gecmiyor Gunler
Özcan Deniz - Gel Ha Boyle
Özcan Deniz - Gurbeti Benmi Yarattim
Özcan Deniz - Icem
Özcan Deniz - Kadersizim
Özcan Deniz - Kara Kopru Narli Dere
Özcan Deniz - Toprak Olacaksin
Özcan Deniz - Utaniyorum
Özcan Deniz - Yalan Mi 1997 ( download )
Ozcan Deniz - Aksam Bize Gel
Ozcan Deniz - Ayrilamam
Ozcan Deniz - Bittikten Sonra
Ozcan Deniz - Cikma Karsima
Ozcan Deniz - Cokertme
Ozcan Deniz - Fatma
Ozcan Deniz - Munzur Dagi
Ozcan Deniz - Naze
Ozcan Deniz - O Beni Bilir
Ozcan Deniz - Sen Gelmezsen
Ozcan Deniz - Seyreyle Guzel
Ozcan Deniz - Vallah
Ozcan Deniz - Yalan Mi
Ozcan Deniz - Yalvaririm
Ozcan Deniz - Zirdeli
Özcan Deniz - Beyaz Kelebegim 1994 ( download )
Özcan Deniz - Bal Baldiz
Özcan Deniz - Beyaz Kelebegim
Özcan Deniz - Bi Care
Özcan Deniz - Dünya
Özcan Deniz - Hosuma Gidiyor
Özcan Deniz - Kara Haber
Özcan Deniz - Lüle Lüle
Özcan Deniz - Nasil Anlatayim
Özcan Deniz - Tarifi Yok
Özcan Deniz - Yaban Sevdam
Özcan Deniz - Yapma
Özcan Deniz - Hadi Hadi Melegim 1993 ( download )
Özcan Deniz - Amanin Aman
Özcan Deniz - Bizim Askimiz
Özcan Deniz - Darbe
Özcan Deniz - Donusum Muhtesem Olacak
Özcan Deniz - Gururum
Özcan Deniz - Ihanet
Özcan Deniz - Jeton Düstü
Özcan Deniz - Melegim
Özcan Deniz - Melegim (Remix)
Özcan Deniz - Ne Geregi Vardi
Ozcan Deniz - Ucun Guvercinler
Ozcan Deniz - Yeter
Ozcan Deniz - Yine Aglattin Beni (Korkuyorum)1992 ( download )
Özcan Deniz - Duydum Duyali
Özcan Deniz - Eserruzgar Deli Deli
Özcan Deniz - Gecenin Bir Yarisi
Özcan Deniz - Gun Ola Harman Ola
Özcan Deniz - Huriyem
Özcan Deniz - Korkuyorum
Özcan Deniz - Opersem
Özcan Deniz - Sabahin Seherinde
Özcan Deniz - Sanane
Özcan Deniz - Selam
Özcan Deniz - Vurdular Ceylani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu